deja poo in social media

Deja poo in social media

39 min + klausimai lektoriui


Pranešime kalbama apie prekinių ženklų komunikaciją socialinėse medijose. Interpretuojama, kaip prekiniai ženklai "kabina" vartotojus. 

Prekinių ženklų komunikacija siekiama paveikti vartotojus tiek technine, tiek emocine prasme, o norint išssiskirti turi daryti ką nors kitaip.  

Ką ir kaip daryti?

Būtina kiek įmanoma daugiau padidinti produkto ar paslaugos suvokiamos vertės didinimą. Apie tai, plačiau pranešime. 

Mokymo turinys

Vertinimų komentarai

Danguolė
Gan įdomi paskaita, nenuobodi

Ingrida
Labai trumpi paaiškinimai ir konkretus pasakojimas.

Inga
Puikiai!

Aleksandra
patiko!

(4.75/4 balsai)

KOMENTARAI
4
PERŽIŪROS
208

Tomas Nemura

tomas nemura

PRANEŠĖJAS

Pagrindinės kompetencijos: rinkodaros strategijų kūrimas ir valdymas, skaitmeninė / socialinių tinklų komunikacija, pardavimai.

Login

login
LOGIN yra didžiausias interneto ir technologijų bendruomenės susibūrimas Baltijos šalyse, kasmet sutraukiantis daugiau nei 80 pranešėjų ir 3500 dalyvių iš viso pasaulio.