Deja poo in social media

  • 1.
    Deja poo in social media
    0:39:06


Pranešime kalbama apie prekinių ženklų komunikaciją socialinėse medijose. Interpretuojama, kaip prekiniai ženklai "kabina" vartotojus. 

Prekinių ženklų komunikacija siekiama paveikti vartotojus tiek technine, tiek emocine prasme, o norint išssiskirti turi daryti ką nors kitaip.  

Ką ir kaip daryti?

Būtina kiek įmanoma daugiau padidinti produkto ar paslaugos suvokiamos vertės didinimą. Apie tai, plačiau pranešime. 

Vertinimų komentarai

Danguolė
Gan įdomi paskaita, nenuobodi

Ingrida
Labai trumpi paaiškinimai ir konkretus pasakojimas.

Inga
Puikiai!

Aleksandra
patiko!

(4.75/4 balsai)

KOMENTARAI
4
PERŽIŪROS
215

Tomas Nemura

tomas nemura

PRANEŠĖJAS

Pagrindinės kompetencijos: rinkodaros strategijų kūrimas ir valdymas, skaitmeninė / socialinių tinklų komunikacija, pardavimai.

Login

login
LOGIN yra didžiausias interneto ir technologijų bendruomenės susibūrimas Baltijos šalyse, kasmet sutraukiantis daugiau nei 80 pranešėjų ir 3500 dalyvių iš viso pasaulio.