Prekės ženklo įvedimas į rinką

  • 1.
    Prezentacija
    0:01:12
  • 2.
    Temos ir turinio pristatymas
    0:01:26
  • 3.
    Kas yra prekės ženklas?
    0:00:58
  • 4.
    Kokios yra pagrindinės prekės ženklo funkcijos?
    0:02:23
  • 5.
    Kodėl reikia turėti prekės ženklą?
    0:00:55
  • 6.
    Gero prekės ženklo ypatybės
    0:04:28
  • 7.
    Gero prekės ženklo ypatybės per pavyzdžius
    0:03:01
  • 8.
    Prekės ženklo kūrimas. Planavimas ir jo strukūra
    0:00:45
  • 9.
    Analizė
    0:02:03
  • 10.
    Strategijos formavimas ir pozicionavimas
    0:07:58
  • 11.
    Firminis stilius
    0:02:12
  • 12.
    Prekės ženklo komunikacijos kanalai ir priemonės
    0:00:56
  • 13.
    Kaip tinkamai pasirinkti komunikacijos kanalą?
    0:01:52
  • 14.
    Kaip tinkamai įvertinti komunikacijos kanalo atsiperkamumą?
    0:00:47
  • 15.
    Informacija apie visus komunikacijos kanalus
    0:07:30
  • 16.
    Priemonės
    0:06:31
  • 17.
    Pagrindinės daromos klaidos, valdant prekės ženklą
    0:03:49
  • 18.
    Blogų prekės ženklų pavyzdžiai
    0:03:33
  • 19.
    Sėkmingi prekės ženklai
    0:05:04
  • 20.
    Apibendrinimas
    0:00:36
  • 21.
    Testas (20 klausimų)

Priskirti mokymą

Šiandien verslo aplinka yra labai sudėtinga ir konkurencinga, tad siekdamas išlikti sėkmingu, privalai turėti daugiau žinių, kurios reikalingos sėkmingai organizacijos veiklai vystyti.

Šiame video mokyme lektorė Gintarė Šležaitė supažindins su prekės ženklo aktualumu šiandienos verslo aplinkoje ir padės suprasti pagrindinius prekės ženklo vystymo kanalus bei priemones.

 

Aktualumas

Šis video mokymas skirtas rinkodaros ir komunikacijos specialistams, studentams, jaunoms įmonėms, kuriančioms inovatyvius produktus, strartuoliams bei visiems, kurie nori sužinoti ar prisiminti prekės ženklo įvedimo į rinką pagrindinius principus.

 

Nagrinėjami klausimai

  • Kas yra prekės ženklas ir kokios jo funkcijos?  
  • Prekės ženklo išskirtinumo bei pozicionavimo svarba.
  • Kokie yra sėkmingo prekės ženklo bruožai?
  • Prekės ženklo įvedimo į rinką priemonės ir kanalai.
  • Kaip prekės ženklas priklauso nuo bendros organizacijos idealogijos.
  • Sėkmingų ir nesėkimingų prekės ženklų įvedimo į rinką pavyzdžiai.

 

Vertinimų komentarai

Ieva

Aurelija
Tikrai naudinga informacija startup'ams. Bet ir aš atsinaujinau primirštas žinias :)

Inga
Mokymo informacija pateikiama struktūruotai ir aiškiai. Tikrai tinka tiek visiškiems naujokams, tiek viena koja jau įžengusiems į rinkodaros ir komunikacijos pasaulį. Ačiū!

56 min + testai + klausimai lektoriui

19.90 + PVM
(5.00/3 balsai)

KOMENTARAI
3
PERŽIŪROS
7

Gintarė Šležaitė

LEKTORĖ

Gintarė Šležaitė - laisvai samdoma marketingo specialistė, UAB MENIU-MENIU.LT projektų vadovė.