ivadas
• Protinga reklama (1 mokymas) •

Įvadas

36 min +testai


Praktinio seminaro „Protinga Reklama“ vienas iš autorių Martynas Jokubauskas pirmoje įvadinėje dalyje pristato, kas sudaro Protingos Reklamos sistemą. Kuo reklamos kampanijas skiriasi nuo „pasireklamavimo“? Kas yra reklamos kampanija? Kodėl reikia reklamuotis protingai?


Aktualumas

•    Smulkių ir vidutinių įmonių vadovams;
•    Marketingo vadovams ir specialistams;
•    Interneto projektų vadovams ir savininkams;
•    Interneto marketingo specialistams;
•    El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
•    Reklamos kampanijas kuriančioms agentūroms;
•    Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.


Nagrinėjami klausimai

•    Iš ko gimė sistema „Protinga Reklama“?
•    Kas sudaro „Protingą Reklamą“?
•    Kodėl reikia reklamuotis protingai?
•    Kas yra reklamos kampanija?
•    Kokia yra reklamos kampanijos schema?

Nauda

•    Suvokti, kokių žinių ir praktinių įgūdžių įgysite peržiūrėję Protingos Reklamos kursą;
•    Suprasti, kuo reklamos kampanija skiriasi nuo „pasireklamavimo“.

 


Vertinimų komentarai

Elinga
Mokymo įvadas sudomino. Manau, lektorius tikrai nusimano, apie reklamą. Ketinu peržiūrėti visą mokymų kursą.

Aušra V.
Tikrai dėmesio vertas mokymas, o ypač rinkodaros pradedantiesiems ir pažengusiems.

Dovydas F.
Pritariu, būtinai reiks pažiūrėt.

Romas L.
Labai sudomino

(5.00/4 balsai)

KOMENTARAI
4
PERŽIŪROS
905

Martynas Jokubauskas

martynas jokubauskas

VERSLININKAS

Interneto reklamos agentūros „INTERNET IDEAS“ įkūrėjas ir vadovas, interneto sistemų ir reklamos inžinierius, konsultantas, inovatorius.

Mokymai
7

INTERNET IDEAS LTD

internet ideas ltd
Interneto reklamos agentūra, kuri specializuojasi nestandartinių interneto reklamos kompanijų kūrime ir įgyvendinime.


Susiję mokymai: