Norėdami mokymą priskirti kitam vartotojui, turite įsigyti papildomų šio mokymo vienetų.
Spauskite "Į krepšelį" ir atlikite mokėjimą.
Visus mokymus, kuriuos galite priskirti kitiems vartotojams rasite profilio skyrelyje "Mokymų priskyrimas"
Praktinio seminaro „Protinga Reklama“ vienas iš autorių Martynas Jokubauskas trečioje dalyje pateiks informaciją apie interneto reklamos kanalus ir priemones.
Aktualumas
• Smulkių ir vidutinių įmonių vadovams;
• Marketingo vadovams ir specialistams;
• Interneto projektų vadovams ir savininkams;
• Interneto marketingo specialistams;
• El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
• Reklamos kampanijas kuriančioms agentūroms;
• Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.
Nagrinėjami klausimai
• Kas yra interneto reklamos kanalas? Kokie jie?
• Kokios yra kanalų savybės?
• Kas yra reklamos priemonė?
• Kokios yra priemonių savybės?
• Kaip pasirinkti tinkamą interneto kanalą ar priemonę?
• Kokiais praktiniais įrankiais naudojantis pasirinkti reklamos kanalus ir priemones?
Nauda
• Išmoksite greitai pasirinkti reklamos kanalus ir priemones savo tikslams pasiekti internete;
• Sužinosite, kaip užimti aukštas pozicijas Google paieškoje (SEO), papildomai nieko neinvestuojant;
• Sužinosite, kaip kiekvieną interneto reklamos kanalą ar priemonę panaudoti savo reklaminės kampanijos tikslams pasiekti.
Susiję mokymai: