• Protinga reklama (3 mokymas) •

Reklamos kanalų ir priemonių pasirinkimas

2 val 16 min +testai +papildoma medžiaga
Priskirti mokymą

Praktinio seminaro „Protinga Reklama“ vienas iš autorių Martynas Jokubauskas trečioje dalyje pateiks informaciją apie interneto reklamos kanalus ir priemones.


Aktualumas

•    Smulkių ir vidutinių įmonių vadovams;
•    Marketingo vadovams ir specialistams;
•    Interneto projektų vadovams ir savininkams;
•    Interneto marketingo specialistams;
•    El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
•    Reklamos kampanijas kuriančioms agentūroms;
•    Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.
 

Nagrinėjami klausimai

•    Kas yra interneto reklamos kanalas? Kokie jie?
•    Kokios yra kanalų savybės?
•    Kas yra reklamos priemonė?
•    Kokios yra priemonių savybės?
•    Kaip pasirinkti tinkamą interneto kanalą ar priemonę?
•    Kokiais praktiniais įrankiais naudojantis pasirinkti reklamos kanalus ir priemones?


Nauda

•    Išmoksite greitai pasirinkti reklamos kanalus ir priemones savo tikslams pasiekti internete;
•    Sužinosite, kaip užimti aukštas pozicijas Google paieškoje (SEO), papildomai nieko neinvestuojant;
•    Sužinosite, kaip kiekvieną interneto reklamos kanalą ar priemonę panaudoti savo reklaminės kampanijos tikslams pasiekti.

 


Vertinimų komentarai
Saulius V.
Vertinu dešimt balų.

(5.00/1 balsas)

KOMENTARAI
1
PERŽIŪROS
348
martynas jokubauskas
VERSLININKAS
Interneto reklamos agentūros „INTERNET IDEAS“ įkūrėjas ir vadovas, interneto sistemų ir reklamos inžinierius, konsultantas, inovatorius.

Mokymai
internet ideas ltd
Interneto reklamos agentūra, kuri specializuojasi nestandartinių interneto reklamos kompanijų kūrime ir įgyvendinime.


Susiję mokymai:

ivadas
Įtraukti į Mano norai
reklamos kampanijos nustatymai
Įtraukti į Mano norai
reklamos kanalu ir priemoniu pasirinkimas
Įtraukti į Mano norai
reklamos priemoniu gamyba
Įtraukti į Mano norai
reklamos kampanijos startas, statistika, rezultatai
Įtraukti į Mano norai