Prekės ženklo įvedimas į rinką

56 min +testai
INVESTICIJA
Priskirti mokymą

Šiandien verslo aplinka yra labai sudėtinga ir konkurencinga, tad siekdamas išlikti sėkmingu, privalai turėti daugiau žinių, kurios reikalingos sėkmingai organizacijos veiklai vystyti.

Šiame video mokyme lektorė Gintarė Šležaitė supažindins su prekės ženklo aktualumu šiandienos verslo aplinkoje ir padės suprasti pagrindinius prekės ženklo vystymo kanalus bei priemones.

 

Aktualumas

Šis video mokymas skirtas rinkodaros ir komunikacijos specialistams, studentams, jaunoms įmonėms, kuriančioms inovatyvius produktus, strartuoliams bei visiems, kurie nori sužinoti ar prisiminti prekės ženklo įvedimo į rinką pagrindinius principus.

 

Nagrinėjami klausimai

  • Kas yra prekės ženklas ir kokios jo funkcijos?  
  • Prekės ženklo išskirtinumo bei pozicionavimo svarba.
  • Kokie yra sėkmingo prekės ženklo bruožai?
  • Prekės ženklo įvedimo į rinką priemonės ir kanalai.
  • Kaip prekės ženklas priklauso nuo bendros organizacijos idealogijos.
  • Sėkmingų ir nesėkimingų prekės ženklų įvedimo į rinką pavyzdžiai.

 


INVESTICIJA
Priskirti mokymą


Vertinimų komentarai
Aurelija
Tikrai naudinga informacija startup'ams. Bet ir aš atsinaujinau primirštas žinias :)

Inga
Mokymo informacija pateikiama struktūruotai ir aiškiai. Tikrai tinka tiek visiškiems naujokams, tiek viena koja jau įžengusiems į rinkodaros ir komunikacijos pasaulį. Ačiū!

(5.00/2 balsai)

KOMENTARAI
2
PERŽIŪROS
77
gintare slezaite
LEKTORĖ

Gintarė Šležaitė - laisvai samdoma marketingo specialistė, UAB MENIU-MENIU.LT projektų vadovė. Lektorė patirtį kaupė tris metus priklausydama didžiausiai jaunimo organizacijai pasaulyje AIESEC. Organizavo ir vedė mokymus tarptautinėse konferencijose Belgijoje ir Vengrijoje. Kūrė mokymų programas ir ruošė turinį įvairiems seminarams bei konferencijoms vadybos, viešosios ir vidinės komunikacijos, procesų gerinimo temomis.