• Protinga reklama (3 mokymas) •

Reklamos kanalų ir priemonių pasirinkimas

2 val 16 min +testai +papildoma medžiaga


Praktinio seminaro „Protinga Reklama“ vienas iš autorių Martynas Jokubauskas trečioje dalyje pateiks informaciją apie interneto reklamos kanalus ir priemones.


Aktualumas

•    Smulkių ir vidutinių įmonių vadovams;
•    Marketingo vadovams ir specialistams;
•    Interneto projektų vadovams ir savininkams;
•    Interneto marketingo specialistams;
•    El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
•    Reklamos kampanijas kuriančioms agentūroms;
•    Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.
 

Nagrinėjami klausimai

•    Kas yra interneto reklamos kanalas? Kokie jie?
•    Kokios yra kanalų savybės?
•    Kas yra reklamos priemonė?
•    Kokios yra priemonių savybės?
•    Kaip pasirinkti tinkamą interneto kanalą ar priemonę?
•    Kokiais praktiniais įrankiais naudojantis pasirinkti reklamos kanalus ir priemones?


Nauda

•    Išmoksite greitai pasirinkti reklamos kanalus ir priemones savo tikslams pasiekti internete;
•    Sužinosite, kaip užimti aukštas pozicijas Google paieškoje (SEO), papildomai nieko neinvestuojant;
•    Sužinosite, kaip kiekvieną interneto reklamos kanalą ar priemonę panaudoti savo reklaminės kampanijos tikslams pasiekti.

 


Vertinimų komentarai

Saulius V.
Vertinu dešimt balų.

(5.00/1 balsas)

KOMENTARAI
1
PERŽIŪROS
356

Martynas Jokubauskas

martynas jokubauskas

VERSLININKAS

Interneto reklamos agentūros „INTERNET IDEAS“ įkūrėjas ir vadovas, interneto sistemų ir reklamos inžinierius, konsultantas, inovatorius.

Mokymai
7

INTERNET IDEAS LTD

internet ideas ltd
Interneto reklamos agentūra, kuri specializuojasi nestandartinių interneto reklamos kompanijų kūrime ir įgyvendinime.


Susiję mokymai: