tranzakciniai laiskai neisnaudotos galimybes e-komercijai

Tranzakciniai laiškai – neišnaudotos galimybės e-komercijai

10 min + klausimai lektoriui


Pranešimo tikslas - atkreipti dėmesį į tranzakcinius/automatinius laiškus, tokius kaip naujo kliento pasveikinimas, palikto prekių krepšelio priminimas, pirkimo patvirtinimas, sąskaita, slaptažodžio priminimas ir t.t. Šie laiškai privalo būti išnaudojami rinkodarai, nes vartotojai juos skaito 4 kartus labiau nei įprastus naujienlaiškius.


Aktualumas

Pranešimas skirtas rinkodaros specialistams.

 

 

 

 

Vertinimų komentarai

Rima
Pateikė tikrai naudingos informacijos

Augutis
Glaustai apie esmę. Vertinu gerai :)

(4.00/2 balsai)

KOMENTARAI
2
PERŽIŪROS
92

Ignas Rubežius

ignas rubezius

PRANEŠĖJAS

Mailer.lt / MailerLoop.com CEO (generalinis direktorius)

Webconsulting, MB

webconsulting, mb
Interneto rinkodaros konsultacijų įmonė, nuolat rengianti renginius interneto rinkodaros srityje.