• Rinkodara internete (3 mokymas) •

Vartotojo psichologija internete

36 min + testai + klausimai lektoriui

8.69 + PVM

Priskirti mokymą

Internete turite tinklapį, kuriame parduodamos Jūsų prekės ar paslaugos? Norite pritraukti kuo daugiau lankytojų, kurie ateitų į Jūsų svetainę ir nusipirktų siūlomų prekių ar paslaugų?  Tačiau susiduriate su problema, nes nežinote, kur yra Jūsų potencialus vartotojas, kaip jį pasiekti ir paskatinti apsilankyti Jūsų tinklapyje?

Kviečiame žiūrėti marketingo specialisto Žydrūno Sadausko video seminarą „Vartotojo psichologija internete“. 

 

 

Aktualumas

  • Interneto marketingo specialistams;
  • El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
  • Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.


Nagrinėjami klausimai

  • Kodėl svarbu žinoti, kas yra Jūsų potencialus klientas, kas  jį valdo internete, kokie jo tikslai?
  • Kaip teisingai vartotojui pateikti siūlomą produktą ar paslaugą?
  • Kaip vartotojas vertina Google paieškos rezultatus (kuriuos spaudžia, kuriuos ignoruoja ir pan.)?
  • Kokie yra SEO ir AdWords privalumai ir trūkumai (kuriais atvejais kuriuos iš jų geriau naudoti?)?

Vertinimų komentarai

Tomas
Prezentacija gera, bet kartu ir painoka. 1. Kalbant apie akcijas tituliniame puslapyje [buvo testo klausimas]. Žydrūnas aiškino, jog iš verslo pusės geriau, jog tų akcijų iš viso nebūtų, tačiau kiek vėliau, kai kalbama apie merginą sėdinčią sofoje, butu visai neblogai jei šalia pridėtume -50%. Kaip tokiu atveju atsakyti į testą? Ar, kad iš viso nereikia? Ar, kad tik kelias? Atsakymo variantas vienas, bet teiginiai du ir kuris geresnis neapibrėžta. 2. Kalbant apie,- kokius asmenis geriausia naudoti reklamai? Šioje vietoje sprendžiant testą ir renkantis atsakymą, aš turbūt nesupratau, ar reikia atsakymus pasirinkti konkrečiai tik iš tos paskaitos ar apskritai iš visos temos- Rinkodara internete? Nes temoje- Tinklapio patogumas naudoti, prie šaltų baldų buvo akcentuojama, jog būtų gerai naudoti tokie neutralūs dalykai kaip vaikai, šuo ir pan., nes panaudojus merginą, atėjus kita mergina ir pamačius už save gražesnę jau įžvelgia konkurenciją. O temoje- Vartotojo psichologija internete, akcentuojama, jog ant sofos būtų geriau naudoti merginą ir mergina niekados nematys problemos su šita mergina... Taivat kaip atsakyti į klausimą vaikai ar mergina? Variantas turi būti 1. Vienur akcentuojama, jog vaikai, nes mergina pamačius merginą mato konkurenciją, kitur jau aiškinama, jog mergina nematys problemos su mergina. Šiaip būtų labai gerai, jog kai išsprendžiamas testas ir jei tavo atsakymas blogas, butų pažymėtas ir teisingas atsakymas, nes priešingu atveju, taip ir lieka klausimas neatsakytas.

Tomas L.
is to, ka lt teko sia tema matyt, sitas tikrai vienas geresniu. o matyt man teko daug

Rimantė V.
Ačiū už patikslinimą, Robertai :)

Robertas T.
Rimante, kaip video sako, priklauso nuo raktažodžio, jeigu jo daug kas ieško ir yra galimybė padaryti, kad jį geriau rastų Google paiešką, tai geriau ją rinktis bei adwords.

Vaida E.
Ačiū, video padėjo apsispręsti, ar verta naudoti google adwords ar ne.

vika u.
man patiko sitas seminaras. o dar kas nors sito lektoriaus bus apie reklama? labai smagus toks

Aleksas U.
Geras, kaip ir pirmos dvi dalys.

Erica P.
Man patiko, rekomenduoju, per trumpą laiką daug gerų idėjų rinodarai pasakė.

Jaunius C.
ziurejau, rimtai neblogas.

Alekandra C.
labai patiko, geras mokymas ne tik pradedantiems.

Rimantė V.
Seminaras patiko. Tik va dėl seo ir google adwords vis dar svarstau, gal abu geriau naudot?

tikrai profesionali prezentacija. rekomenduoju besidomintiems internetiniu marketingu, tikrai nebus kada nuobodžiauti. ačiū Žydrunui

36 min + testai + klausimai lektoriui

8.69 + PVM
(4.50/12 balsai)

KOMENTARAI
12
PERŽIŪROS
246

Žydrūnas Sadauskas

zydrunas sadauskas

LEKTORIUS

Veidoskaitos, kūno kalbos ir kūnoskaitos treneris.

Mokymai
20

Interneto Marketingo Laboratorija, VšĮ

interneto marketingo laboratorija, vsi
Profesionalų komanda, siūlanti efektyvius sprendimus verslui internete: SEO konsultacijas, internetinės rinkodaros strategiją, partizaninio marketingo sprendimus.