KAIP NUSISTATYTI TEISINGĄ KAINĄ

Dviejų dienų trukmės seminaras planuojamas rudenį (data bus tikslinama)

Seminaro vieta „Verslo trikampis“ J. Jasinskio g. 16, Vilnius

Mokymų metu bus nuosekliai pateikta metodika, kaip atlikti kainodaros analizę ir pristatytas kainos nustatymo įrankis, kurio naudojimas leis teisingai nustatyti kainą ir nesunkiai įvertinti, ar įmonės parduodami produktai/paslaugos pagal jų suvokiamą kokybę yra tinkamai įkainoti vienas kito atžvilgiu. Tai reiškia, kad  analizuodami produktų išsidėstymą žemėlapyje galėsime įvertinti, ar įmonės produktų kaina yra proporcinga jų suvokiamai kokybei ir atitinką jų vertę pagal tiriamus parametrus.


Šie mokymai leis įvertinti ar įmonė turi pakankamai išbaigtą produktų/paslaugų portfelį patenkinantį visus klientų segmentus, taip pat kiekvieno iš produktų/paslaugų konkurencingumą analogiškų produktų atžvilgiu. Didžiausia šių mokymų nauda, įgytos žinios ir metodika padės susidėlioti esminius kiekvieno iš įmonės produktų/paslaugų konkurencinius pranašumus ir nustatyti, kuriomis produkto savybėmis galime manipuliuoti, siekdami didinti jo konkurencingumą. Taip pat įkainoti jį pelningai ir kryptingai parinkti kainos komunikacijos priemones.

 

PROGRAMA DETALIAU

Pirma diena:

     
09:30 - 10:00     Dalyvių registracija, pasitikimo kava      
10:00 - 11:30                                                        #1 Kainodara versle: ką reikia žinoti, kad galėtum atlikti profesionalius kainodaros sprendimus?   Kainodara, priimant rinkodaros sprendimus; kainos elastingumas; pasiūla & paklausa; rinkos tipai; kainos indeksai, CVA analizė; žaidimų teorijos taikymas priimant kainodaros sprendimus; DIM modelis, vertės analizė; „breal-even“ analizė paremta realia praktine situacija.      
11:30-13:00 #2 Praktinių užduočių sprendimas-analizė taikant įvairius kainodaros modelius  Naudojami realūs praktiniai pavyzdžiai, duomenys, kuriuos lektorius pateiks iš savo ekspertinės patirties įvykdytų/vykdomų kainodaros ekspertinių darbų užsakymų.      
13:00-14:00 Pietų petrauka      
14:00-16:15 #3 Verte grindžiama kainodara  Verte grindžiamos kainodaros („value-based pricing“) esmė; vertė grįstas pardavimas; kainos jautrumas; vartotojų segmentavimas; prekės ženklo kapitalo nustatymas; EVA analizė; conjoint analizė; faktorinė analizė, noras mokėti (willingness-to-pay), vartotojų elgsena, dinaminė kainodara.      
16:15-16:30 Kavos petrauka      
16:30-17:45 #4 Praktinių užduočių sprendimas-analizė taikant įvairius kainodaros modelius  Naudojami realūs praktiniai pavyzdžiai, duomenys, kuriuos lektorius pateiks iš savo ekspertinės patirties įvykdytų/vykdomų kainodaros ekspertinių darbų užsakymų      
17:45-18:00 Pirmos dienos mokymų apibendrinimas      
     
Antra diena:      
09:00-09:30 Dalyvių registracija, pasitikimo kava      
09:30-10:30 #1 Kainos nustatymas: strategija ir taktika  Sprendimų priėmimo medis; naujo produkto kainodara, asortimento kainodaros valdymas; kainodaros sprendimai įvairiose produkto gyvavimo ciklo stadijose; kainodaros strategijos; kainodaros taktiniai sprendimai; organizacinis dizainas ir jo vaidmuo kainodaroje      
10:30-12:00 # 2 Praktinių užduočių sprendimas-analizė taikant įvairius kainodaros modelius Naudojami realūs praktiniai pavyzdžiai, duomenys, kuriuos lektorius pateiks iš savo ekspertinės patirties įvykdytų/vykdomų kainodaros ekspertinių darbų užsakymų      
12:00-13:15 #3 Kainodaros įgyvendinimas ir kontrolė Kainos vertės komunikacija; pardavimų valdymas taikant įvairius kainodaros sprendimus; sandorio/pasiūlymo kainodara: nuolaidų formavimas; kainų pakėlimas; kainų „krioklys“; pardavimo kanalų valdymas; kainodaros kontrolė: KPI‘s, kainodaros programiniai sprendimai; kainodaros monitoringas.      
13:15-14:15 Pietų pertrauka      
14:15-15:35 #4 Praktinių užduočių sprendimas-analizė taikant įvairius kainodaros modelius  Naudojami realūs praktiniai pavyzdžiai, duomenys, kuriuos lektorius pateiks iš savo ekspertinės patirties įvykdytų/vykdomų kainodaros ekspertinių darbų užsakymų      
15:35-16:00 Mokymų apibendrinimas      
           

 

MOKYMŲ LAIKAS:

Seminaras planuojamas rudenį. Datą tikslinsime.

REGISTRACIJA

Norėdami rezervuoti vietą, susisiekite  susisiekite el. paštu info@verslokursai.lt 

Į KAINĄ ĮSKAIČIUOTA:

Dviejų dienų seminaras, seminaro medžiaga, pietūs ir kavos petraukos.

 

 

MOKYMO LEKTORĖ - INDRĖ RADAVIČIENĖ

Indrė yra lektorė praktikė, kuri daugiau nei dešimt metų užsiima strategine rinkodara. Atlikusi praktiką didžiausioje Vokietijos kainodaros konsultacijų įmonėje, I. Radavičienė suprato, kad gera kainodara lemia įmonės sėkmę ir jos gyvavimą.

Pastaruosius penkerius metus lektorė gilinasi į kainodaros formavimo ir komunikacijos principus, atlieka kainodaros tyrimus ir analizes Lietuvos bei užsienio verslo ir mokslo organizacijose bei rengia disertaciją emocinės kainos suvokimo tema.