Žmogus atėjo į jūsų parduotuvę, pasisukiojo, kažką pačiupinėjo, dar apsižvalgė ir nieko nepirkęs apsisuko ir išėjo. Pažįstamas vaizdas? Kadangi tai kartojasi, jūs tikriausiai nebežinote, ką daryti ir pamažu prarandate viltį bei motyvaciją parduoti? Šis mokymas išmokys išvengti tokių situacijų.
Šioje dalyje apžvelgsime svarbiausius pardavimų ir klientų aptarnavimo etapus. Atskleisime, kas yra lojalus klientas ir išnagrinėsime pagrindinius klientų tipus bei jų pagrindinius bruožus. Taip pat sužinosite, kaip sustiprinti pardavimo procesą ir kaip kokybiškai aptarnauti klientus.
Aktualumas
Mokymas skirtas parduotuvių savininkams, norintiems perteikti savo darbuotojams, kas yra svarbu pardavimuose, pardavėjams, siekiantiems padidinti esamus pardavimus bei tiems, kurie dar tik svarsto, ar jiems verta pasirinkti pardavėjo profesiją.
Tikslai
Nagrinėjami klausimai