Kaip atrasti kliento PIN kodą. Pardavimo procesas profesionaliems finansų konsultantams ir brokeriams

  • 1.
    Prezentacija
    0:03:04
  • 2.
    Apie ką šiandien kalbėsime
    0:01:12
  • 3.
    Pardavimo kompetencijų išsiaiškinimas
    0:05:23
  • 4.
    Kaip patraukliai pristatyti save klientui
    0:03:51
  • 5.
    Kliūtys efektyviam poreikių nagrinėjimui
    0:04:58
  • 6.
    Kaip atpažinti kliento PIN kodą
    0:03:07
  • 7.
    Poreikių nagrinėjimas
    0:02:26
  • 8.
    Klausimai apie šeimą, profesiją
    0:01:34
  • 9.
    Klausimai apie finansus ir būtinas išlaidas
    0:03:52
  • 10.
    Apsaugos laikotarpio nustatymas – kertinis klausimas
    0:04:31
  • 11.
    Vaikų ateities užtikrinimas
    0:01:17
  • 12.
    Klausimai apie pensiją
    0:04:37
  • 13.
    Investavimo patirties ir tolerancijos rizikai nustatymas
    0:09:19
  • 14.
    Praktinis pavyzdys Nr.1
    0:24:24
  • 15.
    Praktinis pavyzdys Nr.2
    0:11:20
  • 16.
    Praktinių pavyzdžių aptarimas
    0:01:49
  • 17.
    Dalies reziumė
    0:01:02
  • 18.
    Kaip atsakyti į kliento prieštaravimus
    0:09:35
  • 19.
    Kaip užbaigti poreikių nagrinėjimą ir pereiti prie pasiūlymo pristatymo
    0:04:38
  • 20.
    Apibendrinimas
    0:05:16
  • 21.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti mokymą

Klientų poreikio nagrinėjimas yra svarbiausia pardavimo proceso dalis, o teisingai atpažinus kliento „PIN kodą“ - žymiai padidėja sandorio sudarymo tikimybė. 

Mokymuose rodomos efektyvios ir patikrintos technikos, kurios yra naudojamos daugelyje šalių parduodant finansines ir draudimo paslaugas.

Profesionalūs finansinių paslaugų pardavėjai žino, kad pardavimas priklauso nuo  kliento pasitikėjimo. Geriausias būdas įgauti kliento pasitikėjimą – leisti jam pasijausti svarbiu! 

 

 

Mokymai skirti:

  • Finansinių paslaugų (gyvybės draudimo, pensinių fondų, investicinių fondų, draudimo paslaugų) pardavėjams;
  • Žmonėms, kurie už gyvybės draudimą nenori permokėti. 

Mokymo tikslas -  išmokti efektyviai nagrinėti klientų poreikius ir iki 2 kartų padidinti tikimybę parduoti. 

Nauda:

  • Išmoksite greitai ir tinkamai paruošti svarbiausių klausimų sąrašą;
  • Gebėsite profesionaliai pristatyti save;
  • Sužinosite, kaip tinkamai sumotyvuoti klientus pasakoti apie save.

Esminiai klausimai:

  • Pardavimo proceso etapai finansinių paslaugų pardavimuose.
  • Kaip patraukliai pristatyti save klientui?
  • Pozicionavimas finansų konsultantų darbe.
  • Kokios pagrindinės kliūtys efektyviam klientų poreikių nagrinėjimui?
  • Kokie kliento lūkesčiai? 
  • Kaip atpažinti kliento PIN kodą?
  • Kokie dažniausiai užduodami klausimai klientui?
  • Kaip atsakyti į kliento prieštaravimus poreikių nagrinėjimo metu.
  • Kaip užbaigti poreikių nagrinėjimą ir pereiti prie pasiūlymo pristatymo.

 

 

Vertinimų komentarai

Jūratė
Praktiškai nieko naujo nesužinojau, Mano atstovybeje yr grupės vadovė kuri daug geriau ir efektyviau parduodair nušluostytų nosį Valdemarui su tokiu pardavimu ir dar jo POKALBIO MONOTIŠKUMAS.....

Gintaras
Konkretūs, tikslingi mokymai.

Arvydas Skaisgiris
Mokymų medžiaga pateikta labai profesionaliai. Labai naudinga praktiniame darbe.

Augutis
Tikrai įdomus ir vertingas mokymas.

Indre
Puikus pristatymas. Kiekviena dalis aptarta koncentruotai, aiškiai ir labai gerai, jog buvo realūs pavyzdžiai pateikti. Metodika patikrinta, išbandyta, veikia!

Antanas
Manau, kad tai yra vieni geriausių mokymų, kuriuos esu įsigijęs.

1 val 44 min + testai + klausimai lektoriui

19.40 + PVM
(4.50/6 balsai)

KOMENTARAI
6
PERŽIŪROS
2

Valdemar Chorostin

valdemar chorostin

LEKTORIUS

UAB "AM Konsultavimas" - direktorius. Valdemar Chorostin yra sertifikuotas koučingo specialistas. Lektorius mokymus veda nuo 2001 metų.

Mokymai
2

AM Konsultavimas, UAB

am konsultavimas, uab
"AM Konsultavimas" įmonė specializuojasi praktinių patyrimų bei koučingo srityje, organizuoja aktyvius mokymus suaugusiems.