Kaip padidinti pardavimus kūrybiškai?

  • 1.
    Prezentacija
    0:01:35
  • 2.
    Kaip susijęs kūrybiškumas ir pardavimai?
    0:02:33
  • 3.
    Problemos įvardinimas
    0:01:39
  • 4.
    Pasiruošimas idėjų generavimui
  • 5.
    2.1 Kūrybiškumą skatinanti aplinka
    0:09:06
  • 6.
    2.2 Kūrybiškumo didinimo principai
    0:11:46
  • 7.
    Naujų įdėjų paieška
    0:01:33
  • 8.
    3.1 Horizontalus mąstymas arba „duobių kasimo“ metodai
    0:07:26
  • 9.
    3.2 Atvirkštinės technikos arba metodai „aukštyn kojom“
    0:04:05
  • 10.
    3.3 Klausimų technikos arba„kodėlčiukas“
    0:07:00
  • 11.
    3.4 Atsitiktinių objektų metodai arba „katė maiše“
    0:03:55
  • 12.
    3.5 Kitos idėjos skatinančios kūrybiškumą darbe
    0:04:15
  • 13.
    Sukurtų idėjų įvertinimas ir taikymas
    0:03:16
  • 14.
    0:02:18

Priskirti

Kiekvienos įmonės, kuri užsiima pardavimais, pagrindinis tikslas – padidinti pardavimus. Tačiau ar kada susimąstėte, kad šio tikslo galima siekti pasitelkus kūrybiškumą?
Nors iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad kūrybiškumas ir pardavimų didinimas – du sunkiai susiejami dalykai, tačiau šio mokymo dėka suprasite, kaip kūrybiškumas gali pasitarnauti pardavimų didinimo procese. 

Lektorė, verslo psichologė Dalia Arestovičienė atskleis visas paslaptis, kurios padės kūrybiškai padidinti pardavimus. Sužinosite, kaip pasiruošti generuoti naujas idėjas, atrasite naujus senų problemų sprendimo būdus.

 

Mokymo aktualumas

Mokymas skirtas visiems, kurie nori lavinti kūrybiškumą, nebijo laužyti taisyklių, siekia panaudoti savo idėjas didinant pardavimus  bei kuriant klientų pasitenkinimą ir įmonės gerovę:

  • pardavėjams;
  • pardavimų vadybininkams;
  • vadovams.

 

Mokymo tikslas

Šio mokymo tikslas – suprasti, kaip pasitelkiant kūrybiškumą, galima išmokti taikyti įvairius idėjų generavimo būdus, atrasti išsiskirtinių minčių, pritaikomų pardavimų didinimui.

 

Nagrinėjami klausimai:

  • Kaip susijęs kūrybiškumas ir sėkmingi pardavimai?
  • Kaip pasiruošti naujų idėjų generavimui?
  • Kaip sukurti kūrybiškumą skatinančią aplinką darbe?
  • Kokie yra pagrindiniai kūrybiškumą didinantys principai?
  • Kokius metodus panaudoti ieškant originalių idėjų?
  • Kaip „pamirštų žodžių“ dėka pateikti sėkmingą pasiūlymą?
  • Kaip „sulaužytos taisyklės“ praverčia ieškant naujų klientų?
  • Kaip Rubiko kubą įdarbinti tobulinant Jūsų prekes ir paslaugas?
  • Kuo gali praversti „karo kabinetų“ sukūrimas?
  • Kaip atrasti naujus senų problemų sprendimo būdus?

 

Vertinimų komentarai

Deividas

Aistė

Vaidas

Povilas
gavau gerų idėjų, nepaisant to, kad buvo daug kas žinoma. Ačiū.

Roma
isdestyta aiskiai ir konkreciai, tik erzino lektores ziurejimas i monitoriu ir teksto skaitymas

Eglė
Puiku - konkretu, aišku

Mangirdas
pernelyg paviršutiniškas metodų išaiškinimas, per mažai gerų pavyzdžių

Zina
Vidutiniškas mokymas su per dideliu gestikuliavimu rankomis

Aušra
Gerai

Laimutė
Lengvai išdėstyta.

Valdonė
dėkui

Alvida
puiku

59 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.00/18 Balsai)

Komentarai
18
Peržiūros
37

Dalia Arestovičienė

Lektorė

Dalia Arestovičienė lektorė, verslo psichologė.

Galimybių Arsenalas, UAB

galimybiu arsenalas, uab
Mūsų veikla: organizacijų konsultavimas, tyrimai, įvertinimo centrai, atrankos, psichologiniai-vadybiniai mokymai, paskaitos: asmenybės tobulinimo, tėveliams, mokytojams, auklėtojams, paaugliams.