• Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija (3 mokymas) •

Kliento poreikio atskleidimas

  • 1.
    Kliento poreikio atskleidimas
  • 2.
    7 žingsnių poreikių išsiaiškinimo algoritmas
    0:03:32
  • 3.
    SPA sudominimas
    0:00:59
  • 4.
    SPA sutikimo gavimas
    0:00:47
  • 5.
    Neutralūs klausimai
    0:01:22
  • 6.
    Emociniai klausimai
    0:01:01
  • 7.
    Probleminiai klausimai
    0:01:04
  • 8.
    Įtraukiamieji klausimai
    0:02:53
  • 9.
    Apibendrinimas ir pasiūlymas
    0:02:19
  • 10.
    Praktinis 7 žingsnių algoritmo pritaikymas
    0:03:00
  • 11.
    Teigiamo ir neigiamo išplėtimo strategija
    0:01:59
  • 12.
    Praktinis teigiamo ir neigiamo išplėtimo strategijos pritaikymas
    0:01:57
  • 13.
    Reziumė
    0:03:34
  • 14.
    Kaip išugdyti empatiją klientui
  • 15.
    Kas yra empatija?
    0:03:47
  • 16.
    Mentalinė empatija
    0:14:46
  • 17.
    Emocinė empatija
    0:04:27
  • 18.
    Fizinė empatija
    0:04:10
  • 19.
    Reziumė
    0:01:35
  • 20.
    Klausimai – Atsakymai
    0:55:59

Priskirti mokymą

Peržiūrėję trečią mokymą Jūs sužinosite:

Kaip išsiaiškinti kliento poreikius ir vartojimo įpročius? (Lektorius – Kostas Zalatoris)
Nieko nepavyks sužinoti apie klientą, jei nebus naudojami į pokalbį įtraukiantys klausimai. Jų pagalba išsiaiškinami kliento vartojimo įpročiai, jo poreikiai dabarčiai, tai, ką jis vertina ir ko norėtų geriau.
 

Kaip išudgdyti empatiją klientui? (Lektorius – Marius Daugelavičius)
Empatija – sugebėjimas suprasti klientą, jo problemas bei poreikius. Be šio įgūdžio labai sunku užmegzti kontaktą su klientu bei suprasti jo poreikius ir norus.


Vaizdo mokymą sudaro:

  • Lektoriaus Kosto Zalatorio paskaita;
  • Lektoriaus Mariaus Daugelavičiaus paskaita;
  • Abiejų lektorių konsultacija, t.y. dalyvių klausimai - lektorių atsakymai;
  • Prie video seminaro gausite aptartos temos įgūdžių formavimo užduotis.
     

Aktualumas

  • Aktualu vadybininkams, dirbantiems aktyvių tiesioginių pardavimų srityse:
    - Verslas verslui (B2B),
    - Verslas fiziniam asmeniui (B2C),
    - Verslas valstybiniam sektoriui (B2G).
  • Mokymas skirtas tiek pradedantiems vadybininkams, tiek jau patirtį sukaupusiems pardavimo vadybininkams.
     

Tai trečiasis mokymas „Efektyvios pardavimų strategijos“. Pilną kursą sudaro 10 mokymųNorėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAUBRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų komplektą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".

 

Vertinimų komentarai

Jolanta
ačiū,naudinga :)

Rima
Patiko, nes gana daug psichologijos žinių.

Morta
informatyvi ir naudinga paskaita

Ramutė
patiko, daug psichologinių žinių

Arida
gerai

Zina
Neblogai, bet man nelabai tinka

Valdonė
dėkoju

Mangirdas
labai gerai

Aušra
Nepatiko

Rožė
Patiko empatijos išaiškinimas ir praktiniai patarimai klausimų atsakymų dalyje

Laimutė
Geri praktiniai pavyzdžiai.

Alvida
geras pristatymas

1 val 49 min + papildoma medžiaga + klausimai lektoriui

27.51 + PVM
(3.94/17 balsai)

KOMENTARAI
17
PERŽIŪROS
381

Kostas Zalatoris

kostas zalatoris

ORGANIZACINĖS PSICHOLOGIJOS MAGISTRAS

Kostas Zalatoris yra sukaupęs 23 metų patirtį aktyvių tiesioginių pardavimų srityje, kurioje nuolatos buvo vienas iš geriausių pardavimų vadybininkų, sėkmingai pasiekdavo išsikeltus tikslus.

Mokymai
14

Marius Daugelavičius

marius daugelavicius

PSICHOLOGIJOS MOKSLŲ DAKTARAS

Profesionalus psichologas, psichologijos mokslų daktaras (Psy.D), asmenybės ugdymo ir koučingo treneris. Transpersonalinės psichologijos asociacijos "Visas Pasaulis manyje" prezidentas.

Mokymai
38

VersloKursai.lt

verslokursai.lt
Tai nuotolinių video mokymų platforma, kurioje, bendradarbiaujant su profesionaliais mokymų organizatoriais, konsultantais bei ekspertais pateikiamos verslui aktualūs nuotoliniai video mokymai.