Pardavimai ir klientų aptarnavimas telefonu

1 val 42 min + testai + klausimai lektoriui

23.17 + PVM

Priskirti mokymą

Paskaitos metu aptarsime kuo svarbus pasiruošimas telefoniniam  pokalbiui, loginės sekos naudojimas bei papasakosime apie tikslų išsikėlimus pokalbio metu. Taip pat suteiksime žinių, kodėl kyla prieštaravimai, bendraujant su klientu ir ką reiškia aktyvus klausymasis bei kodėl tai ypatingai reikalinga savybė profesionaliam pardavėjui.

 


Aktualumas

Skirta pardavimų vadovams, vadybininkams, pardavėjams, siekiantiems padidinti pardavimus telefonu, patobulinti pardavimų ir klientų aptarnavimo įgūdžius, nusistatyti asmeninių bendravimo įgūdžių su klientais stipriąsias ir silpnąsias puses.
 

Tikslai

  • Aptarti, kuo svarbus pasiruošimas telefoniniam pokalbiui su klientu;
  • Išanalizuoti pardavimų ir klientų aptarnavimo telefonu tikslus;
  • Išanalizuoti pokalbio telefonu loginę seką;
  • Atskleisti, kodėl kyla prieštaravimai, bendraujant su klientu ir kaip juos valdyti;
  • Aptarti, ką reiškia aktyvus klausymasis ir kodėl jis svarbus įgūdis profesionaliam pardavėjui.
     

Nagrinėjami klausimai

  • Kokie yra pokalbio telefonu privalumai ir trūkumai?
  • Kokie yra pardavimų ir klientų aptarnavimo telefonu tikslai?
  • Kokios priemonės padeda pasiekti pardavimų ir klientų aptarnavimo telefonu tikslus?
  • Kokie yra pasitikėjimo ir nepasitikėjimo savimi, bendraujant telefonu ženklai?
  • Kokia yra sėkmingo pokalbio telefonu seka?
  • Į ką būtina atkreipti dėmesį aptarnaujant/parduodant telefonu?
  • Kokios yra bendravimo telefonu taisyklės?

Vertinimų komentarai

Ernesta

Matas
Informacija tikrai vertinga, bet asmeniškai man trūko charizmos, tiesiog šypsotis ir kai kurios skaidrės atrodė šiek tiek perkrautos tekstu.

Toma
Sužinojau daug naujo

1 val 42 min + testai + klausimai lektoriui

23.17 + PVM
(3.33/3 balsai)

KOMENTARAI
3
PERŽIŪROS
393

Jūratė Boguckaitė

jurate boguckaite

LEKTORĖ

Jūratė Boguckaitė - lektorė, daugiau nei 15 metų vedanti mokymus, sertifikuota darbuotojų kompetencijų vertinimui ir mokymų vedimui naudojant Facet5 ir Inscape Publishing metodikas.

Mokymai
2

VersloKursai.lt

verslokursai.lt
Tai nuotolinių video mokymų platforma, kurioje, bendradarbiaujant su profesionaliais mokymų organizatoriais, konsultantais bei ekspertais pateikiamos verslui aktualūs nuotoliniai video mokymai.