• Aktyvus pardavimas (4 mokymas) •

Pardavimo procesas kaip komunikacija

34 min + testai + klausimai lektoriui

8.69 + PVM

Priskirti mokymą

Per dieną susitinkate su keliais potencialiais klientais, o susitikimų metu pateikiate informaciją, kuri atrodo turėtų paskatinti pirkti, bet Jūsų prekę ar paslaugą įsigyja vos vienas kitas. Kodėl? Pasirodo, iš to, ką norite perteikti savo potencialiam klientui, jis supranta tik 40 %. 

Kviečiame peržiūrėti video seminarų kurso „Aktyvus pardavimas“ ketvirtąją dalį, kurioje psichologas Vitoldas Masalskis pateiks atsakymus į jums aktualius klausimus.


Aktualumas

Planuojantiems pradėti pardavimų vadybininko karjerą. Taip pat jau esamiems pardavimo specialistams ir norintiems pagilinti turimas žinias, pardavimų vadovams.
 

Nagrinėjami klausimai

  • Koks informacijos srautas per dieną „atakuoja“ žmogaus smegenis?
  • Kokiais kanalais žmogus priima informaciją?
  • Kokią dalį informacijos žmogus priima žodžiais, balsu ir kūno kalba?
  • Kokios yra kliūtys, trukdančios efektyviam bendravimui?
  • Kaip klausančiojo veiksmai gali iškraipyti informaciją?
  • Kodėl klausančiajam sunkiau klausyti nei kalbančiajam kalbėti?
  • Kodėl pardavėjui per didelis produkto žinojimas gali trukdyti jį parduoti?
  • Kokie yra pardavimo pokalbių tipai pagal tikslus?
  • Kodėl naudinga, į kai kuriuos pardaviminius susitikimus eiti kartu su kolega ar vadovu?

Vertinimų komentarai

Niki T.
geras webinaras.

Vija L.
pritariu Monai, man irgi šita labiausiai.

Rence B.
va šitą dalį tai reikia daugeliui skambinančių vadybininkų pažiūrėt. o tai paskambina ir savo varo, net neklauso, ką tu jiems sakai. esu pati dirbusi pardavimuose, tai suprantu šią problemą ir galiu tvirtai pasakyt, kad jeigu stengiesi išklausyti, tikimybė, kad ir tave išgirs smarkiai padidėja.

Živilė J.
man patiko, kad akcenuota suvokimo skirtingumo, nes dažnai įvairiose gyvenimo situacijose ne tik pardavime būna, kad kai esi tos srities asas, atrodo, kad ir visiems kitiems turėtų būti viskas aišku.

Goda P.
Iš visų dalių kiek žiūrėjau šita manau svarbiausia, nes jei nesugebėsi susišnekėti su klientu, tai nieko ir nebus. Galiu pvz. pasakyti. Parašiau į vieną įmonę dėl reklamos. Paskambino man mergina (už tai pliusas) ir pradėjo klausinėti. Aš klausiu jos konkrečiu dalykų apie reklamos galimybes, o ji man vėjus, kokia čia nuostabi reklamos kompanija, gavusi apdovanojų ir pan. žodžiu, kas man visai neaktualu. Spėkit, ar yra man noro toliau su ja apie kažką kalbėti. Tai patarimas pardavėjams - klausykit, ko Jūsų klausia ir atsakykit, o ne pasakokit, ką iškalę atmintinai esat.

Elze V.
Perziurejau seminara ir jis man suteike vilciu, kad gal vistik pavyks man tapti gerai pardavejai!

Jurgita S.
Tenka kasdien susitikt su klientais, susiduriu ir su sudėtingesniais, todėl man pravertė šis video, džiaugiuosi peržiūrėjusi.

Arturas G.
pardavejams visiems siulau paziuret, tikrai geras!

Mona L.
Bene vertingiausia dalis man, nes su bendravimu su klientais sunkiai man.

34 min + testai + klausimai lektoriui

8.69 + PVM
(4.78/9 balsai)

KOMENTARAI
9
PERŽIŪROS
255

Vitoldas Masalskis

vitoldas masalskis

LEKTORIUS

Vitoldas Masalskis – psichologas, verslo ir vadybos konsultantas. KĮ “Lokada” sąvininkas ir vadovas.

Mokymai
7

Profesinės saviugdos klubai

profesines saviugdos klubai
Profesinės saviugdos klubų bendrija vienija žmones, aktyviai kuriančius savo gyvenimą. Čia renkasi tie, kas domisi verslu, vadyba, rinkodara, psichologija ir asmeniniu tobulėjimu.