• Pardavimai ir klientų aptarnavimas parduotuvėje (1 mokymas) •

Pirkėjų tipai ir lūkesčiai


Priskirti

Žmogus atėjo į jūsų parduotuvę, pasisukiojo, kažką pačiupinėjo, dar apsižvalgė ir nieko nepirkęs apsisuko ir išėjo. Pažįstamas vaizdas? Kadangi tai kartojasi, jūs tikriausiai nebežinote, ką daryti ir pamažu prarandate viltį bei motyvaciją parduoti? Šis mokymas išmokys išvengti tokių situacijų.

 

Šioje dalyje apžvelgsime svarbiausius pardavimų ir klientų aptarnavimo etapus. Atskleisime, kas yra lojalus klientas ir išnagrinėsime pagrindinius klientų tipus bei jų pagrindinius bruožus. Taip pat sužinosite, kaip sustiprinti pardavimo procesą ir kaip kokybiškai aptarnauti klientus.


Aktualumas

Mokymas skirtas parduotuvių savininkams, norintiems perteikti savo darbuotojams, kas yra svarbu pardavimuose, pardavėjams, siekiantiems padidinti esamus pardavimus bei tiems, kurie dar tik svarsto, ar jiems verta pasirinkti pardavėjo profesiją.


Tikslai

  • Atskleisti, kodėl klientas toks svarbus parduotuvei;
  • Apžvelgti, kaip veikia parduotuvė ir kurioje vietoje atsiranda kliento rolė;
  • Akcentuoti, į ką turi orientuotis salės darbuotojas;
  • Pateikti aspektus, kuriais vertinamas geras pardavėjas;
  • Apžvelgti svarbiausius pardavimų ir klientų aptarnavimo etapus;
  • Supažindinti su įprastiniais parduotuvių iššūkiais, susijusiais su pirkėjų elgsena prekybos vietoje;
  • Atskleisti, kas yra lojalus klientas;
  • Išnagrinėti pagrindinius klientų tipus ir jų pagrindinius bruožus.


Nagrinėjami klausimai

  • Kokia apskritai yra pardavėjo rolė parduotuvėje?
  • Ką turi bendro svečių priėmimas namuose ir kliento aptarnavimas?
  • Kokie yra pagrindiniai pardavimų ir klientų aptarnavimo etapai?
  • Kokiais pagrindiniais bruožais pasižymi lojalus klientas?
  • Kaip pamatuoti, ar klientas patenkintas aptarnavimu?
  • Kuo svarbūs klientų aptarnavimo įgūdžiai?
  • Kaip kokybiškai aptarnauti klientus, siekiant didesnių pardavimų?
  • Ko pirkėjas tikisi, bendraudamas su pardavėju?
  • Per kokius elgesio bruožus klientas įvertina pardavėją?
  • Kokie yra pagrindiniai pardavimų ir klientų aptarnavimo etapai?
  • Kokie yra kliento tipai parduotuvėje ir kaip atpažinti, kokio tipo tai klientas?
  • Kokios rizikos susijusios su skirtingais klientų tipais ir kaip su kiekvienu iš jų elgtis?
  • Ko gali reikėti klientui iš pardavėjo emociniame ir racionaliame lygmenyje?

Vertinimų komentarai

Agata T.
jo, visa tiesa del pardaveju, labai daug nosi krapsnasiu ir knapsanciu prie prekystalio, net gaila kartais ziuret i juos.

Ieva V.
Po seminaro pradėjau stebėti kitus pardavėjus - daugumai dar yra ko pasimokyt.

Kotryna V.
Labai teisingas Linos komentaras!

Lina C.
Labai teisingas video, reikia ji paziureti tom mergaitem, kur ieini i parduotuve, o jos sedi, nosi krapsto, mobiliaku sneka, kartais nagus lakuoja. Kartais pasijunti, kad vos ne sutrukdei, kad drisai ju akiraty pasirodyt. o po dar buna girdi kaip burba "niekas nieko neperka, kryze, kryze". bet nesakau, kad tik jos kaltos, kazi ar kas pajudina bent pirstuka, kad priimant i darba juos butu apmokintos, kaip bendrauti, ka sakyti, pasako kasa cia, pirkejas ieina, ka perka, pajami pinigus, atiduodi preke ir ate. manau giliai isisaknijusi si problema, bet sis seminaras manau nors kazkiek pagelbetu, ir nebrangus ypac tiems gailiugoms darbdaviams, kur gaili investuoti nors kiek i darbuoja, o reikalauja bala zino ko. tai tiek.

Jolanta V.
Pritariu Natalijai. Pas mus Lietuvoje dar mažai dėmesio skiriama klientui, puse pardavėjų atėjus į parduotuvę randi sėdinčias ir telefonu su drauge plepančias, net nepamatančias tavęs. Reikėtų visiems parduotuvių vadovams nupirkti šitą seminarą savo darbuotojams ir kartu peržiūrėti, tada aptarti. Manau situacija iškart pasikeistų.

Natalija O.
Pardaveja dirbu jau apie 10 metu ir niekas musu nemokino, kad kreipti demesi i klienta. Sake, ateina, jei ko paklausia parodai, jei ne - nelendi i akis, perka tai parduodi ir viskas. As seniai sakiau, kad reikia aiskintis, ko klientas iesko, ko jam rekia, bet vedeja sake, kam cia vargti. Bet kai parodziau sita video, tai klausimu nekilo. Dabar ir daugiau zmoniu ateina ir perka daugiau ir mane galu gale ivertino!

juste l.
po sito video man kilo noras ji nupirkti ir nunesti visokiems prekybos centrams, kuriu pardavejoms iki normalaus aptarnavimo toli grazu

Indrė V.
Geras seminaras! Ir noriu patvirtinti, kad labai svarbu žinoti klientų tipus, nes kitaip niekaip nesugebėsi parduoti - anksčiau man taip buvo kai su visais vienodai šnekėjau, tai vienodai niekas ir nepirko.

Gabija K.
Labai patiko ir davė naudos!

2 val. 15 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.67/9 Balsai)

Komentarai
9
Peržiūros
215

Justas Gavėnas

justas gavenas

CMC konsultantas

Justas Gavėnas, CMC – sertifikuotas vadybos konsultantas (CMC, Certified Management Consultant), EKT verslo plėtros vadovas.

Mokymai
8

Talentų namai, UAB

talentu namai, uab
„Talentų namai“ – profesionalių ir kvalifikuotų konsultantų komanda, kuri kuria ir įgyvendina unikalias praktinių mokymų programas, teikia konsultacines paslaugas ir ugdo komandinę dvasią.