reklamos kampanijos startas, statistika, rezultatai
• Protinga reklama (5 mokymas) •

Reklamos kampanijos startas, statistika, rezultatai

54 min + papildoma medžiaga + klausimai lektoriui


Praktinio seminaro „Protinga Reklama“ vienas iš autorių Martynas Jokubauskas penktoje dalyje pateiks informaciją, kuri padės stebėti reklamos kampanijos sėkmę. Taip pat padės sekti rezultatus, juos analizuoti bei sužinosite, kaip juos tinkamai panaudoti. 


Aktualumas

•    Smulkių ir vidutinių įmonių vadovams;
•    Marketingo vadovams ir specialistams;
•    Interneto projektų vadovams ir savininkams;
•    Interneto marketingo specialistams;
•    El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
•    Reklamos kampanijas kuriančioms agentūroms;
•    Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.
 

Nagrinėjami klausimai

•    Ką būtina pasidaryti prieš reklaminės kampanijos startą?
•    Kas yra reklamos kampanijos prelaunch? Kodėl jo reikia?
•    Ką reikia stebėti reklamos kampanijos metu ir po jos? 
•    Kaip stebėti? Kokius įrankius pasirinkti?
•    Kaip konfigūruoti stebėjimą?
•    Kaip reklamos kampanijos rezultatų analizę galima pritaikyti kitoje reklamos kampanijoje?
 

 

(Nėra balsų)

KOMENTARAI
0
PERŽIŪROS
7

Martynas Jokubauskas

martynas jokubauskas

VERSLININKAS

Interneto reklamos agentūros „INTERNET IDEAS“ įkūrėjas ir vadovas, interneto sistemų ir reklamos inžinierius, konsultantas, inovatorius.

Mokymai
7

INTERNET IDEAS LTD

internet ideas ltd
Interneto reklamos agentūra, kuri specializuojasi nestandartinių interneto reklamos kompanijų kūrime ir įgyvendinime.

Susiję mokymai: