Rinkodaros planas ant 1 lapo II Dalis

  • 1.
    Darbų planas
    0:03:14
  • 2.
    Pagrindinių rinkodaros veiklos efektyvumo rodiklių išsigryninimas pagal pardavimų piltuvėlio etapus
    0:00:10
  • 3.
    Piratų rodikliai „AARRR“
    0:21:09
  • 4.
    Atvejo analizė
    0:16:15
  • 5.
    Praktinė užduotis: Pagrindinių pardavimo etapų ir rodiklių nustatymas
    0:06:52
  • 6.
    Efektyvus rinkodaros priemonių ir veiksmų planavimas pagal pardavimo tunelio etapus (1)
    0:00:10
  • 7.
    Rinkodaros plano ant 1 lapo koncepcija
    0:12:40
  • 8.
    Tarpiniai uždaviniai, darbai ir priemonės
    0:25:19
  • 9.
    Nestandartinių sprendimų pavyzdžiai
    0:29:06
  • 10.
    Praktinė užduotis: Rinkodaros plano rengimas
    0:00:55
  • 11.
    Efektyvus rinkodaros priemonių ir veiksmų planavimas pagal pardavimo tunelio etapus (2)
    0:00:10
  • 12.
    Partnerystės rinkodaroje „Win-Win-Win“
    0:16:05
  • 13.
    Praktinė užduotis: Naudingų parnerysčių paieška
    0:02:49
  • 14.
    Rinkodaros plano įgyvendinimo kontroliavimas: minimaliomis pastangomis, tačiau profesionaliai. Rinkodaros probleminių sričių identifikavimas ir jų sprendimo galimybės.
    0:00:10
  • 15.
    Rinkodaros plano efektyvumo kontrolė
    0:17:20
  • 16.
    Rinkodaros plano įgyvendinimas: laikas, kaštai, komanda
    0:06:29
  • 17.
    Praktinė užduotis: Rinkodaros darbų perkėlimas į savo kalendorių
    0:10:12

Priskirti mokymą

Konkurencija vis stiprėja. Reklamos efektyvumas mažėja. Rinkodaros kaštai didėja. Praėjo tie laikai kai į rinkodarą buvo galima žiūrėti pro pirštus ir užtekdavo kažkur kažkiek kažkaip pasireklamuoti. Norite išlikti versle ir suklestėti? Turite išsigryninti konkurencingą rinkodaros strategiją ir planą kaip ją sėkmingai realizuoti. Neužtenka vien suplanuoti... Juk galima planuoti ir planuoti, bet rezultatai ateina tik realiai atliekant veiksmus, t.y. iš įgyvendinimo. Tačiau ką ir kaip daryti, kad rinkodaros planas būtų ne tik efektyvus, bet ir realiai įgyvendintas? 
Dr. Donatas Jonikas sako, kad geras rinkodaros planas turi tilpti ant vieno lapo taip, kad jį visą turėtumėte prieš akis. Tai ne teorija, bet praktikoje daugybę kartų išbandyta ir pasiteisinusi metodika. Donatas knyga "Startup Evolution Curve" pasaulinėje Amazon platformoje pateko į geriausiai parduodamų knygų top5 „startuolių“ kategorijoje, o Kalifornijos universitetas ją net gi pradėjo naudoti kaip vadovėlį magistrantams! Tokių rezultatų Donatas pasiekė įgyvendindamas rinkodaros planą ant 1 lapo

Nauda Dalyviams:
Šiuose mokymuose sužinosite ne tik kaip toks planas atrodo, bet ir kaip žingsnis po žingsnio jį parengti Jūsų verslui. Antrojoje mokymo dalyje ypač daug praktinių patarimų!

Rinkodaros planas ant 1 lapo puikiai tinka, jei:
•    Neturite didelių resursų ir laiko „ilgai žaisti“
•    Aplinkybės per daug greitai keičiasi 
•    Esate orientuoti į tikslą ir tarpinius rezultatus
•    Norite susitelkti į tai, kas svarbiausia
•    "Jausti pulsą" matydami visa planą prieš akis 

2 val 49 min + klausimai lektoriui

28.00 + PVM
(Nėra balsų)

KOMENTARAI
0
PERŽIŪROS
2

Donatas Jonikas

donatas jonikas

PRANEŠĖJAS

Ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas.

Mokymai
3