Péter Tibor Juhász
PRANEŠĖJAS


Internetinės komunikacijos vadovas Centrinės Europos rinkoms, FMCG


Peter yra atsakingas už vienos iš didžiausių FMCG kompanijų – „Procter and Gamble“ - internetinės komunikacijos strategijos kūrimą ir įgyvendinimą. Jis koordinuoja aukščiausios klasės internetinių kampanijų ir ilgalaikių komunikacijos projektų vystymą. Negana to, jo pareigos apima rūpinimąsi svarbiausiomis „branding‘o“ kampanijomis ir el. komercijos projektais.

Savo karjerą „Procter and Gamble“ Peter pradėjo 2003 metais kaip paklausos prognozuotojas. Žingsnis po žingsnio kopdamas karjeros laiptais, jis atsidūrė ten, kur yra dabar – didžiulės korporacijos internetinės komunikacijos vadovo Centrinei Europai kėdėje. Tai pasiekti jam padėjo stiprius tikėjimas „brandingu“ skaitmeniniame amžiuje ir aistra tiek marketingui, tiek interneto technologijoms.