• Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija (7 mokymas) •

Kliento prieštaravimų ir abejonių įveikimas

  • 1.
    Abejonių ir prieštaravimų atsiradimo priežastys
    0:03:35
  • 2.
    6 žingsnių strategija
    0:10:47
  • 3.
    Situacija Nr. 1 „Man dar reikia pagalvoti“
    0:01:40
  • 4.
    Situacija Nr. 2 „Man reikia pasitarti su kitais“
    0:02:37
  • 5.
    Situacija Nr. 3 „Turiu įvertinti ir kitus variantus“
    0:01:28
  • 6.
    Situacija Nr. 4 „Per aukšta kaina“
    0:01:33
  • 7.
    Situacija Nr. 5 „Sprendimas atidedamas“
    0:01:41
  • 8.
    Reziumė
    0:03:38
  • 9.
    Manipuliacijos pardavimo procese – „kaip nepakliūti“?
    0:32:54
  • 10.
    Klausimai – Atsakymai
    0:36:52

Priskirti

Peržiūrėję septintą mokymą Jūs sužinosite:

Kaip įveikti kliento abejones ir prieštaravimus? (Lektorius – Kostas Zalatoris)

Po produkto prezentacijos ne visi klientai sutinka pirkti tuoj pat, neretai pardavimas apskritai neįvyksta. Efektyvus klientų abejonių ir prieštaravimų valdymas – tai mokėjimas suderinti kliento poreikių, vartojimo įpročių, lūkesčių ir galimybių visumą su parduodamo produkto naudingomis savybėmis.
 

Manipuliacijos pardavimo procese – kaip „nepakliūti“? (Lektorius – Marius Daugelavičius)

Manipuliacijos yra kasdienybė ir realybė pardavimo procese. Kaip jas atpažinti, joms nepasiduoti ar galbūt net jomis sąmonigai pasinaudoti?


Vaizdo mokymą sudaro:

  • Lektoriaus Kosto Zalatorio paskaita;
  • Lektoriaus Mariaus Daugelavičiaus paskaita;
  • Abiejų lektorių konsultacija, t.y. dalyvių klausimai - lektorių atsakymai;
  • Prie video seminaro gausite aptartos temos įgūdžių formavimo užduotis.
     

Aktualumas

  • Aktualu vadybininkams, dirbantiems aktyvių tiesioginių pardavimų srityse:
    - Verslas verslui (B2B),
    - Verslas fiziniam asmeniui (B2C),
    - Verslas valstybiniam sektoriui (B2G).
  • Seminaras skirtas tiek pradedantiems vadybininkams, tiek jau patirtį sukaupusiems pardavimo vadybininkams.
     

Tai septasis mokymas „Efektyvios pardavimų strategijos“.  Pilną kursą sudaro 10 mokymų Norėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAUBRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų komplektą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".

 

Vertinimų komentarai

Deividas

Rytis

Rima
Trumpai, aiškiai išdėstyta tema.

Aušra
buvo naudinga

Dalia
Labai įdomu. Būtinai išklausysiu dar sykį.

Morta
naudinga ir informatyvi paskaita

Zina
geras mokymas

Liuda
Patiko.

Mangirdas
Ačiū už paskaitą

Valdonė
dėkui

Aušra
Vidutiniškai

Laimutė
Pakankamai įdomu.

1 val. 36 min.
+ Papildoma medžiaga
+ Klausimai lektoriui
(4.28/18 Balsai)

Komentarai
18
Peržiūros
458

Kostas Zalatoris

kostas zalatoris

Organizacinės psichologijos magistras

Kostas Zalatoris yra sukaupęs 23 metų patirtį aktyvių tiesioginių pardavimų srityje, kurioje nuolatos buvo vienas iš geriausių pardavimų vadybininkų, sėkmingai pasiekdavo išsikeltus tikslus.

Mokymai
14

Marius Daugelavičius

marius daugelavicius

Psichologijos mokslų daktaras

Profesionalus psichologas, psichologijos mokslų daktaras (Psy.D), asmenybės ugdymo ir koučingo treneris. Transpersonalinės psichologijos asociacijos "Visas Pasaulis manyje" prezidentas.

Mokymai
38

VersloKursai.lt

verslokursai.lt
Tai nuotolinių video mokymų platforma, kurioje, bendradarbiaujant su profesionaliais mokymų organizatoriais, konsultantais bei ekspertais pateikiamos verslui aktualūs nuotoliniai video mokymai.