Kūno kalbos galia bendraujant su klientais ir ne tik

  • 1.
    Prezentacija
    0:01:39
  • 2.
    Kūno kalbos galia: ar bendraujant reikalingi žodžiai?
    0:03:31
  • 3.
    „Saugumo“ taisyklės analizuojant kūno kalbą
    0:10:28
  • 4.
    Pagrindiniai pirmojo įspūdžio komponentai
    0:00:10
  • 5.
    „Pagal išvaizdą sutinka, pagal protą palydi...?“
    0:11:17
  • 6.
    „Akys – sielos veidrodis?“
    0:13:52
  • 7.
    „Tavo-mano teritorija“ ir kiti erdvės niuansai bendraujant
    0:12:34
  • 8.
    Rankos paspaudimas – visa tiesa apie jūsų santykius?
    0:10:02
  • 9.
    Dalies reziumė
    0:03:04
  • 10.
    Populiariausi kūno kalbos gestai ir kaip juos iššifruoti?
    0:00:10
  • 11.
    Kaip įveikti kliento (ir savo) uždarumą?
    0:08:19
  • 12.
    Atvira laikysena – kelias į sėkmingą sandorį
    0:11:54
  • 13.
    Kaip ir kada demonstruoti savo pranašumą?
    0:05:44
  • 14.
    Atsargiai! Menkumo ir steso gestai
    0:06:54
  • 15.
    Kaip atpažinti nekantraujantį klientą?
    0:03:33
  • 16.
    „Melagis melavo...“ Kokie gestai išduoda?
    0:06:06
  • 17.
    Dalies reziumė
    0:04:35
  • 18.
    Kaip apsaugoti save sudėtingose situacijose?
    0:06:20
  • 19.
    Kaip parodyti pagarbą pašnekovui?
    0:05:35
  • 20.
    Universali kūno kalba visiems gyvenimo atvejams
    0:06:10
  • 21.
    Kaip lavinti savo kūno kalbą?
    0:07:16
  • 22.
    MOKYMO SANTRAUKA
    0:07:32

Priskirti

Bendraujant, labai didelis dėmesys skiriamas žodžiams, tinkamų argumentų parinkimui, pirkinio naudos akcentavimui ar tiesiog mandagioms frazėms. Tačiau pamirštama, kad didžiąją dalį informacijos vieni apie kitus gauname kūno kalba.

Mūsų apranga, žvilgsnis, gestai, laikysena ir net rankų padėtis pasako apie mūsų tikrąjį požiūrį į pašnekovą ar pasiūlymą ir gali sužlugdyti sandėrį arba padėti susitarti. Norite didesnės sėkmės gyvenime? Išmokite dar vieną kalbą – kūno kalbą.

Kam skirtas Mokymas:
Visiems, kuriems tenka bendrauti su žmonėmis, kurie nori perprasti tikruosius kitų žmonių ketinimus, kurie nori sėkmingesnių sandorių, geresnių santykių ir profesionalesnio įvaizdžio.

 

Nauda Dalyviams:

  • Savo kūno kalba siunčiamos informacijos supratimas ir valdymas.
  • Kitų žmonių kūno kalbos gestų analizė ir didesnis jų ketinimų, požiūrio, nusiteikimo supratimas.
  • Efektyvesnis tinkamos kūno kalbos parinkimas atsižvelgiant į situaciją ir pašnekovą.
  • Patikimo, pozityvaus ir profesionalaus žmogaus įvaizdžio kūrimas.
  • Geresni bendravimo įgūdžiai ir tarpusavio santykiai bei darbo rezultatai.

 

Esminiai klausimai, į kuriuos atsakoma:

  • Kaip suprasti ir sužinoti  daugiau, nei žmogus pasako?
  • Koks pats efektyviausias būdas kontroliuoti savo kūno kalbą?
  • Kaip kūno kalba padidinti pardavimus, sudominti klientą? 
  • Kokius rūbus pasirinkti norint sustiprinti drąsą?
  • Kokių rūbų geriau nesirinkti, jei norite sėkmingai išspręsti matematikos testą?
  • Kokia kūno kalba per 2 minutes padidina mūsų pasitikėjimą ir sumažina stresą?
  • Kokią kūno kalbą pasirinkti, jei pašnekovą norime „paauklėti“?
  • Kaip atpažinti nesusidomėjusį, skubantį ar meluojantį klientą?
  • Kaip įveikti kliento (ar bet kurio kito žmogaus) užsidarymą ir sudominti savo pasiūlymu?
  • Koks stalas tinkamiausias deryboms?
  • Kaip teisingai paspausti ranką?
  • Kokia kūno kalba yra universali ir padeda visose gyvenimo situacijose?
  • Kada verta pašnekovą palydėti iki pat lauko durų?
  • Kokia kūno kalba praverčia bendraujant su sudėtingomis asmenybėmis?
  • Kokios kūno kalbos reikėtų vengti?

Vertinimų komentarai

Deividas

Mantas

RimantasNiaura

Agnė

Deimantė

neringa.saukeviciute

rtradauskaite

Simona

guraite3

lingdovi

Karina

Gražina

2 val. 24 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.92/13 Balsai)

Komentarai
13
Peržiūros
191

Irma Suraučiūtė Čekauskienė

irma surauciute cekauskiene

lektorė

Psichologė, lektorė, koučingo ir personalo valdymo specialistė, 2003 metais Vilniaus Uiversitete įgijo psichologijos magistro laipsnį.

Mokymai
10