• Aktyvus pardavimas (3 mokymas) •

Pardavimo pastangų struktūra


Priskirti

Per mėnesį susitinkate su keliomis dešimtimis potencialių klientų. Iš jų keli nusiperka Jūsų siūlomas prekes ar paslaugas. Tačiau Jums ar Jūsų vadovui atrodo, kad Jūsų pardavimų rezultatai galėtų būtų geresnis, bet nežinote, kurioje srityje savo pastangas Jums reikėtų pagerinti?

Kviečiame peržiūrėti video seminarų kurso „Aktyvus pardavimas“ trečiąją dalį, kurioje lektorius Vitoldas Masalskis atsakys į rūpimus klausimus.


Aktualumas

Planuojantiems pradėti pardavimų vadybininko karjerą. Taip pat esamiems pardavimo specialistams ir norintiems pagilinti turimas žinias, pardavimų vadovams.
 

Nagrinėjami klausimai

  • Kas sudaro pardavimo rezultatų piramidę?
  • Kas sudaro pardavimo pastangas ir kokią įtaką jos turi rezultatams?
  • Kaip analizuoti pardavimų rezultatus?
  • Kokios yra trys pagrindinės pardavimo strategijos?

Vertinimų komentarai

Eglė J.
Sužinojau kai ką naujo, todėl galiu rekomenduot :)

Blis P.
visad galvojau, kad ar geriau parduoti už daugiau, bet mažesniam kiekiui, ar didesniam kiekiui, bet u- truputį mažiau. seminaras atsakė į mano klausimą :)

Reda J.
Kiek žiūrėjau, kol kas man šita dali įdomiausia.

Remis S.
ziurejau visas, verta skirti laiko.

Remis S.
idomu, reikes paziuret daugiau daliu

Vaida J.
Pažiūrėjau visą seminarą ir supratau, kad esu tikrai gera pardavėj (ačiū, ačiū :))

1 val. 12 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.67/6 Balsai)

Komentarai
6
Peržiūros
347

Vitoldas Masalskis

vitoldas masalskis

lektorius

Vitoldas Masalskis – psichologas, verslo ir vadybos konsultantas. KĮ “Lokada” sąvininkas ir vadovas.

Mokymai
7

Profesinės saviugdos klubai

profesines saviugdos klubai
Profesinės saviugdos klubų bendrija vienija žmones, aktyviai kuriančius savo gyvenimą. Čia renkasi tie, kas domisi verslu, vadyba, rinkodara, psichologija ir asmeniniu tobulėjimu.