Koks turi būti geras pardavėjas?

  1. Komunikabilumas
    Ši kompetencija susideda iš dviejų dalių. Komunikabilus žmogus pirmiausia turi mokėti gražiai ir vaizdingai kalbėti. Žmogus, gebantis detaliai nupasakoti prekę ar paslaugą, pabrėžiantis jos privalumus visuomet parduos daugiau nei apibūdinantis ją tik lakoniškai. Kita medalio pusė – gebėjimas išklausyti. Blogai, jeigu pardavėjas pastoviai kalba, yra laikas, kai reikia klausytis, įsigilinti į kliento problemą. Ypač jeigu klientas priekabus, blogos nuotaikos. Geras pardavėjas yra tas, kuris moka per dvi minutes susidraugauti su žmogumi.
  2. Geranoriškumas
    Gero pardavėjo tikslas yra padėti klientui, o ne parduoti prekę. Geranoriškas pardavėjas visuomet bus pranašesnis už tą, kuris tiesiog nori „įkišti“ prekę.
  3. Empatija
    Pardavėjui labai svarbus gebėjimas įsijausti į kito žmogaus kailį, galvoti taip, kaip galvoja klientas, jausti jo emocinę būseną. Netgi atkartoti kliento gestus, tai parodant, kad turite daug bendro.
  4. Atkaklumas
    Geras pardavėjas žino, kad parduoti pavyks vieną kartą iš dešimties. Jeigu išgirdęs „ne“, pardavėjas nuleidžia rankas, tai yra problema. Atkaklūs pardavėjai vadovaujasi principu „jeigu neįleidžia pro duris, lipu per langą. Jeigu neįleidžia pro langą, lendu per kaminą“.
  5. Pasitikėjimas savimi
    Pardavėjui labai svarbus pasitikėjimas savimi. Tiek pasitikėjimas, tiek nepasitikėjimas yra lengvai perduodami. Klientas viską puikiai jaučia, tad jei pardavėjas nepasitiki savimi, klientas taip pat pradės abejoti siūlomos prekės ar paslaugos kokybe. Pasitikėjimas labai svarbus ir derybose, nepasitikintis savimi žmogus nusileis ir sudarys sau mažiau palankų sandorį.

Visą video mokymą „Efektyvios pardavimų strategijos: lemiamos klaidos“ galite peržiūrėti čia
 

VersloKursai.lt komanda