Pažintis su lektore Gintare Šležaite

Jos mokymą „Prekės ženklo įvedimas į rinką“ galite rasti verslokursai.lt svetainėje. Kam skirtas mokymas? Šviežiems komunikacijos specialistams, studentams, jaunoms įmonėms, startuoliams ir visiems, kuriems tiesiog įdomu, kas yra prekės ženklas ir ką daryti, kad jis prasiskintų kelią tarp begalės jau egzistuojančių prekių ženklų.

Taigi pirmai pažinčiai turime trumpą interviu su Gintare.

Trumpai papasakokite apie savo patirtį marketingo srityje. Kaip ir kodėl susidomėjote būtent prekės ženklu?

Mano ankstesnę patirtį sudaro darbas viešųjų ryšių agentūroje bei darbas IT įmonėje, kuriant naujus produktus. Dabar dirbu atsinaujinusiame portale meniu.lt. Taip pat prisidedu prie įvairių projektų kaip laisvai samdoma komunikacijos specialistė.

Prekės ženklu susidomėjau būtent tada, kai į rinką įvedinėjome vieną prekės ženklą ir mums nepasisekė. Nesėkmės priežastis – žinių trūkumas. Iš klaidų mokausi, tad nusprendžiau išsiaiškinti, ką padarėme ne taip, kad situacija nepasikartotų ateityje. Lietuvoje žmonės bijo kalbėti apie nesėkmes, susidaro įspūdis, kad visi dirba tik sėkmingai ir nedaro jokių klaidų. Tačiau taip nėra. Klysta ir vėl stojasi daugelis.

Jūsų vedami mokymai yra apie prekės ženklą ir jo įvedimą į rinką. Noriu pasiteirauti, kam bus aktualios šios žinios? Tai siaura ar universali sritis?

Mokymas bus aktualus tiems, kurie su tuo niekada nesusidūrė ir nori bent iš dalies sužinoti ir suprasti, ką reiškia prekės ženklas ir kodėl apie jį apskritai reikia kalbėti.

Įsivaizduokime, į rinką planuojamas paleisti naujas produktas. Kokie turėtų būti pirmi trys žingsniai, kuriant jo prekės ženklą?

Tikslų iškėlimas. Tikslinės auditorijos nustatymas. Istorijos, kurią tavo prekės ženklas pasakoja, apmąstymas ir sukūrimas. Žinoma, tai tik pradžia, bet ji itin svarbi tolimesniame prekės ženklo kelyje.

Kodėl nusprendėte dalintis savo patirtimi vesdama mokymus?

Ieškodama informacijos lietuvių kalba, jos neradau. Žinoma, galima ieškoti kitomis kalbomis, tačiau tam reikia daugiau laiko. Manau, kad jeigu ieškojau aš, turbūt yra ir daugiau žmonių, kurie tos informacijos ieško, bet neranda. Taigi, mano nuomone, žiniomis svarbu dalintis, nes tik taip galime tobulėti ir augti.

Iki šiol vedėte tik „gyvus“ mokymus. Kodėl pasirinkote išbandyti nuotolinio mokymo formą? Dėl kokių privalumų pati ją rinktumėtės?

Manau, kad šiandien žmonės ypač stengiasi taupyti savo laiką. Daug laiko praleidžiame kelyje. Todėl nuotoliniai mokymai yra puiki galimybė išmokti kažko naujo, taupant savo laiką.

Mokymas

„Prekės ženklo įvedimas į rinką​“