Kuo įmonei ar organizacijai naudingi viešieji ryšiai?

Kuo viešieji ryšiai naudingi įmonei ar organizacijai? Apžvelkime 6 svarbiausius viešųjų ryšių privalumus:

1. Patikimumas

Pripažinkime, šiandien vartotojai labai atsargūs leisdami savo pinigus. Būtent dėl to labai svarbu susikurti patikimą įmonės įvaizdį, o tai padeda padaryti viešieji ryšiai – straipsniai, įdomūs faktai apie įmonę, naujienos.

2. Tikslinė rinka

Viešųjų ryšių pagalba lengviau pasiekti potencialų klientą. Pavyzdžiui, jei jūs esate buhalteris, tai jums didesnę naudą duos gerai parašytas straipsnis finansų skiltyje nei reklaminis baneris.

3. Išlaidos

Samdyti viešųjų ryšių agentūrą yra brangu, bet efektyviau nei užsakyti reklamą. Gero viešųjų ryšių plano dėka pasiekiamas didesnis ratas potencialių klientų. Mažoms įmonėms, negalinčioms pasisamdyti viešųjų ryšių agentūros, rekomenduojama domėtis šia sritimi - perskaitykite kelias knygas, dalyvauti seminaruose, išmokti pagrindinius principus. Tai padės išvengti klaidų. 

4. Potencialūs klientai

Kaip jau buvo užsiminta anksčiau, viešųjų ryšių dėka pasiekiamas platesnis potencialių klientų ratas – gaunamas efektas yra labiau ilgalaikis. Tokiu būdu didėja ne tik potencialių klientų kiekis, bet ir daugėja pastovių klientų.  

5. Įvaizdis

Viešieji ryšiai nėra tik prekės ar paslaugos reklama. Jie formuoja bendrą įmonės ar organizacijos įvaizdį. Didžioji dauguma žmonių pirmiausiai atkreipia dėmesį į įvaizdį. Norint prieiti prie naujų klientų reikia nepriekaištingo įvaizdžio. Viešųjų ryšių pagalba tai įmanoma be didelio vargo.

6. Krizės

Krizių valdymas yra ko ne reikšmingiausias dalykas norint, išlaikyti nepriekaištinga savo įmonės reputaciją. Kaip pavyzdį galime prisiminti Latvijos „Maxima“ parduotuvės griūtį. Įvyko skaudi nelaimė ne tik aukų artimiesiems, bet ir visai „Maxima“ grupei. Taigi „Maximos“ griūtis ir būtų krizė. Krizė į kuria „Maximos“ direktorius, atstovai spaudai ir viešųjų ryšių skyrius nespėjo greitai ir tinkamai reaguoti. Po tokių atvėjų dažniausiai iš paskos seka tolimesnės krizės. Šiuo konkrečiu atvėju „Maxima“ sulaukė daug neigiamo požiūrio, neteko daugybės klientų.Tai gi po įvykusios krizės, jei įmonė nesureaguoja tinkamai ir greitai, krizės atgarsiai gali ją persekioti dar ilgą laiką.

__________

Norintiems daugiau sužinoti, kaip sukurti sėkmingas viešųjų ryšių kampanijas kviečiame peržiūrėti viešųjų ryšių ekspertės Janinos Sabaitės Melnikovienės video seminarą „Kaip sukurti sėkmingas viešųjų ryšių kampanijas?“